https://aeropark.hu/wp-content/uploads/2023/09/kerdojel_piktogram.svg

Reptérlátogatás gyakran ismételt kérdések (GYIK)

CSOPORTOS REPTÉRLÁTOGATÁS

Jelentkezéssel kapcsolatos kérdések

Hogyan tudok jelentkezni?

  • Csoportos reptérlátogatás regisztrációja itt: https://booking.aeropark.hu/events
  • Csoportos reptérlátogatás jelentkezés leadása: a foglalási felületünkön – a felső menüsorban – a „BEJELENTKEZÉS” gombra kattintva, alul a „REGISZTRÁCIÓ” gombot kell kiválasztani.
    A felhasználói fiók létrehozása után a felső menüsorban az „ÚJ CSOPORTOS FOGLALÁS-t” kell kiválasztani.
  • A csoportos reptérlátogatásra történő jelentkezés és jegyvásárlás a korábbiaktól eltérően látogatói felhasználói fiók létrehozásához kötött.

Mennyivel előre kell jelentkezni?

  • Amennyiben a tavaszi vagy őszi osztálykirándulási időszakban tervezi a látogatást, minél előbb! Márciustól június közepéig tervezett látogatásoknál már február közepéig érdemes lefixálni az időpontot, a szeptember közepétől november közepéig tartó időszakra pedig már augusztusban. A csoportos látogatás esetében a kiválasztott időpont előtt minimum 2 héttel szükséges leadni a jelentkezést a foglalási rendszerünkben.
    (A csoportos reptérlátogatásra való jelentkezés a korábbiaktól eltérően látogatói felhasználói fiók létrehozásához kötött.)

Mi a minimális korhatár?

  • Csoportos repülőtér-látogatás programunkra nagycsoportos óvodás kortól lehet jelentkezni. Óvodásokat 2 órás programunkra várjuk, általános iskola alsó tagozatosok választhatnak 2 vagy 3 órás programjaink közül, 5. osztálytól felfelé pedig csak 3 órás reptérlátogatást szervezünk.

Mi a különbség a 2 és 3 órás programok között?

  • A 2 és 3 órás reptérlátogatás útvonala alapvetően megegyezik. A különbség közöttük annyi, hogy a 3 órás esetében több idő van kiszállni a buszból és nézelődni, fényképezni, “magunkba szívni a reptéri érzést”, nézni a előttünk guruló, fel- és leszálló repülőgépeket. A 2 órásnál feszítettebb a tempó ezért kevesebb idő jut egy-egy helyre és kisebb ideig tudnak kiszállni a buszból vagy van ahol nem is, mert ha ott is kiszállnának, akkor másra nem maradna már idő. A 3 órásnál a tűzoltóközpontba is benézünk – ha éppen tudnak minket fogadni – a 2 órásnál ez a rész egészen biztosan kimarad majd idő hiányában.

Mennyi a minimális / maximális létszám?

  • A csoportok minimális létszáma 6 fő. A maximális létszám 48 fő.

Az én csoportom nagyobb lenne, mint a megadott maximális 48 fő! Mit lehet tenni?

  • Egyedi megbeszélés alapján, a nagyobb csoportokat 2 különböző busszal tudjuk bevinni, a csoportok indulási időpontjának 45 perccel való eltolásával.

Le kell adnom előre a névsort?

  • Igen, csoportos látogatás esetén legkésőbb 5 munkanappal a látogatást megelőzően.

Módosíthatok a névsoron, ha már leadtam az adatlapot?

  • Igen, az adatlap leadási határideje előtt, ami a látogatást megelőző 5. munkanap. Az időpontfoglalás-visszaigazolásban szereplő résztvevői adatleadási határidőn túli résztvevői adatkezelési igények (pl. új résztvevő hozzáadása, személy cseréje) esetén alkalmanként 30.000,- forint felárat számítunk fel!

Nem kaptunk visszaigazolást! Mehetünk?

Csoport szervezőjeként milyen határidőkre figyeljek?

  • A jelentkezést követően a rendelkezésre tartási díjat legkésőbb a túra előtti  14. napon ki kell egyenlíteni.
  • A reptérlátogatást megelőző 15. munkanapig le kell adni a pontos létszámot: hány felnőtt, hány diák, hány nyugdíjas jön a csoporttal, van-e kedvezményre jogosultság. Ez alapján végszámlát állítunk ki, amelyből levonjuk a már megfizetett rendelkezésre tartási díjat.
  • A végszámlát a reptérlátogatást megelőző 10. munkanapig ki kell egyenlíteni.
  • A reptérlátogatást megelőző 5. munkanapig a névsort le kell adni a foglalási rendszerünkön keresztül.

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

Előre kell kifizetni a teljes reptérlátogatást, ha csoporttal érkezem?

  • Igen, a reptérlátogatást megelőző 10. munkanapig a teljes díjat ki kell egyenlíteni. Ehhez kérjük, hogy a reptérlátogatást megelőző 15. munkanapig adják le a végleges létszámot, hogy a pontos számlát ki tudjuk állítani!

Kell foglalót fizetni?

  • Igen, 2018. január 1-től minden jelentkező csoportnak rendelkezésre tartási díjat kell fizetnie, ami bruttó 30 000 Ft. Ez a díj természetesen beleszámít a végösszegbe.

Visszajár a rendelkezésre tartási díj, ha csoportos reptérlátogatás esetén lemondjuk a reptérlátogatást?

  • Amennyiben a reptérlátogatás lemondása a reptérlátogatást megelőző 28 napon túl történik, a rendelkezésre tartási díj visszajár. Ha ennél az időpontnál később mondják le a látogatást, a rendelkezésre tartási díj nem jár vissza.

Mi történik a rendelkezésre tartási díjjal, ha módosítom az időpontot?

  • Amennyiben az időpontot a reptérlátogatást megelőző 28. napon túl kerül módosításra, a rendelkezésre tartási díjat úgyanúgy beszámítjuk a végszámlába, mint azt eredetileg tettük volna. Ha a módosításra a 28. napon belül kerül sor, akkor a rendelkezésre tartási díjat ismét meg kell fizetni ahhoz, hogy a foglalást véglegesíteni tudjuk.

Mi történik, ha elmarad a csoportos reptérlátogatás?

  • Ha az ÁSZF-ben felsorolt esetek miatt marad el a reptérlátogatás, a díj visszajár, vagy később felhasználható.
  • Ha a csoport a reptérlátogatást megelőző 10 munkanapon belül visszamondja a reptérlátogatást, vagy nem jelenik meg, vagy nem érkezik meg határidőre az adatlap, a díj nem jár vissza.

Kell fizetni még valamilyen díjat a honlapon láthatóakon kívül?

Csoportos látogatásra többen jelentkeztünk, de kevesebben jöttek el, mint ahányan jelentkeztek. Mi a teendő?

  • A végszámla kiállítása mindig az előzetesen leadott létszám és mindenkori áraink szerint történik, melyet megtalál honlapunkon ide kattintva. Ha a létszám csökken, a már megfizetett különbözet nem jár vissza.

Vegyes csoporttal (fele gyermek, fele felnőtt) érkeznénk, milyen ár vonatkozik ránk?

  • Változó összetételű csoport érkezése esetén csoportos áraink az irányadók a következő számítási módszer szerint. Az összes látogató száma szerinti kategóriát vesszük figyelembe, gyermekek részére a gyermek, felnőttek részére pedig a felnőtt táblázatot alkalmazva.

Milyen számlát küldenek?

  • A rendelkezésre tartási díjról és a hátralékról egyaránt díjbekérőt küldünk. A számviteli törvényeknek megfelelően számlát csak akkor tudunk kiállítani, amennyiben az összeg a bankszámlánkra beérkezett. Az általunk kiállított számlák elektronikusak. Amennyiben nem tud elektronikus számlát befogadni, kérjük jelezze még a kifizetés előtt, és ez esetben papír alapú számlát állítunk ki.

Indulással kapcsolatos kérdések

Honnan indul a repülőtérlátogatás program?

  • Az Aeropark-ból, ami a repülőtér kettes terminálja mellett helyezkedik el. Megközelítés itt.

Bérelt busszal érkezünk, hol tudunk parkolni?

  • Az Aeropark saját parkolójában 3 db kialakított buszparkoló található, ahol a látogatói buszok a látogatás időtartama alatt parkolhatnak.

Saját kocsival érkezünk, hol tudunk parkolni?

  • Az Aeropark saját parkolójában murvás személygépkocsi-parkoló található, amely a látogatás időtartama alatt ingyenesen használható.

A repülőtérről utazunk, használhatom az Aeropark parkolóját?

  • Az Aeropark parkolója nem reptéri parkoló, kizárólag a múzeumba vagy reptérlátogatásra érkező látogatók számára használható.

A repülőtérlátogatás előtt/után be lehet menni az Aeroparkba is?

  • A repülőtér-látogatásra vásárolt csoportos jegyek egyúttal tartalmazzák az Aeroparkba való ingyenes belépést is. Azonban kérjük, hogy ellenőrizzék az Aeropark nyitva tartását, mert elképzelhető, hogy a múzeum a reptérlátogatás vége előtt bezár!

Mi a teendő, ha megérkeztem az Aeroparkba?

  • A pénztárnál kell jelentkezni a repülőtérlátogatásra, akár csoportos, akár egyéni látogatásról van szó. A pénztárban történik a további tájékoztatás.

A csoportból valaki nem tud eljönni. Hozhatok helyette mást?

  • Amennyiben a látogatást megelőző 5. munkanapon túl kell módosítani, van lehetőség rá. 5. munkanapon belül már semmilyen esetben nem tudunk módosítani a leadott névsoron vagy a regisztrált adatokon.

Repülőtérlátogatással kapcsolatos kérdések

Ha saját busszal megyünk, lehet-e csökkenteni az árakon?

  • Nem, biztonsági okokból a repülőtérre kizárólag a saját autóbuszaink léphetnek be.

Le lehet szállni a buszról a bejárás alatt?

  • A 3 órás túra magában foglalja a buszból való kiszállást a repülőtér egyes területein, ahol a forgalmat, a kiszolgálást nem zavarjuk, valamint a Központi Tűzoltóbázison.

El lehet-e menni mosdóba a látogatás közben/előtt/után?

  • Látogatás közben csak szükséges esetben, a látogatás időtartamának rovására. A bejárás az Aeroparktól indul, ahol található mosdó.

Mi történjen a csomagokkal?

  • Bérelt busszal érkező látogatóink részére javasoljuk, hogy a csomagjaikat hagyják a saját buszukon, ezzel jelentősen meggyorsítható a biztonsági ellenőrzés.

Szabad-e enni és/vagy inni a bejárás alatt?

  • A túrákat gondosan resaturált, múzeális buszainkkal teljesítjük. Annak érdekében, hogy ezeket minél tovább megőrízzük, a buszokon vizen kívül semmi más ételt és italt nem szabad fogyasztani. E szabály tekintetében egészségügyi okokból (pl. cukorbetegség) kivételt teszünk; kérjük, ilyen esetben ezt jelezzék a túravezetőnek.

Szakmai csoport vagyunk, kifejezetten egy bizonyos terület érdekelne. Megoldható a megtekintése?

Biztonsági ellenőrzéssel kapcsolatos kérdések

Cukorbeteg vagyok, injekciós tű lesz nálam, mit tegyek?

  • A biztonsági ellenőrzés során kérjük ezt jelezze a biztonsági személyzetnek!

Fém protézisem van, így is átmehetek a biztonsági ellenőrzésen?

  • Igen, azonban kérjük jelezze az ellenőrzést végző személyzetnek! Orvosi igazolást nem szükséges bemutatni.

Várandós vagyok vagy pacemakerem van, így is át kell mennem a fémdetektoros kapun?

  • Nem, a fémdetektoros kapu ilyen esetben kikerülhető, azonban ezt feltétlenül jelezze előre az ellenőrzést végző biztonsági személyzetnek. Ilyen esetben manuális átvizsgálást alkalmaznak.

EGYÉNI/NYILVÁNOS REPTÉRLÁTOGATÁS

Regisztrációval kapcsolatos kérdések

Hogyan tudok jelentkezni?

  • Egyéni (nyilvános) reptérlátogatások regisztrációja itt: https://booking.aeropark.hu/events
  • A túrákra történő jelentkezés és jegyvásárlás a korábbiaktól eltérően látogatói felhasználói fiók létrehozásához kötött.

Mennyivel előre kell jelentkezni?

  • A szabad helyek függvényében, de legkésőbb a látogatást megelőző 5. munkanapig. Ezután függetlenül a szabad helyek számától, a regisztrációt lezárjuk.
  • Regisztrációra a foglalási rendszerünkben van lehetőség.
  • Az egyéni/nyilvános reptérlátogatásokrara való jelentkezés a korábbiaktól eltérően látogatói felhasználói fiók létrehozásához kötött.

Mi a minimális korhatár?

  • Nyilvános 3 órás és éjszakai túrák: Ezeken a túrákon, a biztonsági megfontolások, a túra időtartama és az információmennyiség miatt csak betöltött 6. életév fölött fogadhatunk gyerekeket. A gyerekek életkorát hitelt érdemlő dokumentummal igazolni kell.
  • Hangártúrák: Ezeken a túrákon, a biztonsági megfontolások, a túra időtartama és az információmennyiség miatt csak betöltött 10. életév fölött fogadhatunk gyerekeket. A gyerekek életkorát hitelt érdemlő dokumentummal igazolni kell.
  • Családbarát túrák: Havi rendszerességgel indítunk gyerekbarát túrákat is, ahol betöltött 3. életév után szeretettel várjuk a gyerekeket, szüleikkel, nagyszüleikkel együtt. A gyerekek életkorát hitelt érdemlő dokumentummal igazolni kell.
  • 3 éves kor alatt sajnos nem tudjuk fogadni a gyerekeket, ezért megértésüket kérjük, mivel a biztonsági ellenőrzés és a 2 óra hosszú túra túl nagy kihívásnak bizonyult a számukra.

Mennyi a minimális / maximális létszám?

  • Egyéni reptérlátogatásnál nincs létszámkorlát. Azonban egy foglalásban legfeljebb 6 személy szerepelhet. Ha ennél többen jönnének, külön foglalást kell készíteni 6 személyenként.

Lehet módosítani a regisztráltak listáján, lehet nevet cserélni, vagy adatot javítani?

  • A reptérlátogatást megelőző 5. munkanapig igen, kérjük, hogy keressen minket! Az 5. munkanapon belül már nem tudunk módosítani az adatokon.

Nem kaptunk visszaigazolást! Mehetünk?

  • A foglalás végén meg kellett jelennie egy oldalnak, “Sikeres fizetés! Köszönjük a vásárlást, a foglalás visszaigazolást 15 percen belül emailben küldjük!” fejléccel. Ha megjelent, a foglalás sikeres volt, attól függetlenül, hogy megérkezett-e erről a külön levél, vagy sem. Ha nem érkezett meg, érdemes megnézni a spam mappát, vagy gmail esetében a “promóciók” és “frissítések” füleket. Ha 15 percen belül, nem érkezik meg semelyik mappába sem (spam vagy gmail esetében a “promóciók” és “frissítések”), keressen minket!

Már csak ebben a hónapban látok meghirdetett időpontokat, lesz még később is?

  • Igen, a túrák télen-nyáron vannak, viszont általában 4-6 hétre előre hirdetjük meg ezeket. Nézzen vissza később!

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

Csak előre lehet fizetni, a helyszínen nem?

  • Igen, egyéni reptérlátogatásra csak előre fizetés lehetséges.

Milyen fizetési módok lehetségesek?

  • Bankkártya vagy ajándékutalvány. A bankkártyák közül elfogadjuk a Visa, Visa Electron, Mastercard és Maestro kártyákat. Nem szükséges dombornyomott kártya a fizetéshez.

Fizethetek SZÉP kártyával?

  • Egyelőre még nem.

Visszakapom a jegyárat, ha nem megyek el a reptérlátogatásra?

  • A jegy ára nem jár vissza.

Visszakapom a jegyárat, ha jelzem, hogy nem tudok menni?

  • A jegy ára nem jár vissza, azonban ha a reptérlátogatást megelőző 10. munkanapon túl jelzi lemondási szándékát, a jegyet átfoglaljuk egy Önnek megfelelő reptérlátogatási időpontra, vagy küldünk egy, a megvásárolt jegyekkel egyező értékű utalványt, amellyel 180 napon belül egy másik reptérlátogatásra regisztrálhat. Ha a lemondás a 10. munkanapon belül érkezik, akkor a foglalás már nem módosítható.

Többen regisztráltunk, de valaki nem tud eljönni, visszakapom a jegyárkülönbözetet?

  • Nem, a jegyárkülönbözet nem téríthető vissza, akkor sem, ha kevesebben érkeznek, mint ahány fő ki lett fizetve.

Mi történik a kifizetett jegyeimmel, ha elmarad a reptérlátogatás?

  • Ha a reptérlátogatás az ÁSZF-ben felsorolt okok miatt elmarad, akkor:
    • igényt tarthat a foglalás módosítására egy következő, vagy bármelyik, már meghirdetett időpontra (a szabad helyek függvényében),
    • kérhet kreditbe helyezést, ez esetben egy évig érvényes utalványt küldünk, amely értéke a megvásárolt jegyekkel egyezik meg. Az utalvánnyal bármelyik (nem emelt díjas) egyéni reptérlátogatásra regisztrálhat, az utalvány érvényességi idejében,
    • kérheti a jegyár visszautalását.

Kérhetek áfás számlát?

  • A sikeres fizetés után minden esetben, automatikusan áfás e-számlát állítunk ki. Ha cégre szeretné kérni a számlát, a számlázási adatoknál adja meg a cég nevét, címét valamint adószámát! Ezt a foglalás során tegye meg, utólag már nem tudunk módosítani a számlán.

Indulással kapcsolatos kérdések

Honnan indul a repülőtérlátogatás program?

  • Az Aeropark-ból, ami a repülőtér kettes terminálja mellett helyezkedik el. Megközelítés itt.

Autóval érkezünk, hol tudunk parkolni?

  • Az Aeropark saját parkolójában murvás személygépkocsi-parkoló található, amely a látogatás időtartama alatt ingyenesen használható.

A repülőtérről utazunk, használhatom az Aeropark parkolóját?

  • Az Aeropark parkolója nem reptéri parkoló, kizárólag a múzeumba vagy reptérlátogatásra érkező látogatók számára használható.

A repülőtérlátogatás előtt/után be lehet menni az Aeroparkba is?

  • A repülőtér-látogatásra vásárolt jegyek egyúttal tartalmazzák az Aeroparkba való ingyenes belépést is. Azonban kérjük, hogy ellenőrizzék az Aeropark nyitva tartását, mert elképzelhető, hogy a múzeum a reptérlátogatás vége előtt bezár!

Mi a teendő, ha megérkeztem az Aeroparkba?

  • A pénztárnál kell jelentkezni a repülőtérlátogatásra. A pénztárban történik a további tájékoztatás.

Mi történjen a csomagokkal?

  • Külön csomagmegőrző az Aeroparkban nincs, ezért kérjük, hogy a csomagjaikat hagyják az autóban, vagy ha tömegközlekedéssel érkeznek, vagy mindenképpen be szeretnék hozni a táskát a repülőtérre, bizonyosodjanak meg arról, hogy a táskában nincs tiltott tárgy! Ha mégis valami tiltott tárgy maradna a táskában, indulás előtt az Aeropark pénztárában le lehet adni, és a túra végén visszakérni. A leadott tárgyakért felelősséget nem vállalunk!

Feltétlenül ki kell nyomtatnom a visszaigazolást?

  • Nem kell feltétlenül kinyomtatni, azonban ha kéznél van, az meggyorsítja az utasfelvételt.

Elhagytam a visszaigazolást vagy a foglalási kódomat, mit tegyek?

  • Semmi baj, elég érkezéskor nevet mondani, nem feltétlenül kell a foglalási kódot bemutatni.

Mit jelent az utasfelvétel kezdete és utasfelvétel vége? 

  • Az utasfelvétel kezdete jelzi azt az időpontot, amitől a reptérlátogatásra be lehet jelentkezni.
    Ha az Aeropark nyitvatartási idején kívül indul a reptérlátogatás, ez az az időpont, amikor kinyitjuk a kaput. Ha a reptérlátogatás az Aeropark nyitvatartási idejében indul, be lehet jelentkezni korábban is!
    Az utasfelvétel vége a legkésőbbi időpont, amikor jelentkezést elfogadunk. Kérjük, hogy legkésőbb erre az időpontra érkezzenek meg!
    Ha valamiért késnének, kérjük mindenképpen hívják az Aeropark telefonszámát, és jelezzék: +36 1 700 1777!

Repülőtérlátogatással kapcsolatos kérdések

Mi a különbség a csoportos és az egyéni reptérlátogatás között?

  • A csoportos reptérlátogatást egy együtt érkező csoportnak tartjuk. Az indulás időpontját a csoport határozza meg (a regisztrációkor), valamint a buszon a csoport tagjain kívül nincs más látogató.
  • Az egyéni reptérlátogatásra az előre meghirdetett időpontokban tartott túrákra bárki regisztrálhat. A regisztráció addig tart, amíg férőhely van a fogllaásioldalunkon, vagy a jelentkezési határidő le nem jár. Egyéni látogatásnál tehát mindenképpen lesznek más látogatók is.

Mi a különbség a reptérlátogatás, fotós túra, spotter túra és éjszakai reptérlátogatás között?

Én olyan reptérlátogatást szeretnék, ahol csak én/családom/barátaim vannak a buszon!

Le lehet szállni a buszról a bejárás alatt?

  • A túra magában foglalja a buszból való kiszállást a repülőtér egyes területein, ahol a forgalmat, a kiszolgálást nem zavarjuk, valamint a Központi Tűzoltóbázison.

El lehet-e menni mosdóba a látogatás közben/előtt/után?

  • Látogatás közben csak szükséges esetben, a látogatás időtartamának rovására. A bejárás az Aeroparktól indul, ahol található mosdó.

Ha esik, elmaradhat a reptérlátogatás?

  • Ha esik az eső, vagy havazik, az általában nem akadály. Ha köd van, az jelentheti azt, hogy az indulással várni kell, vagy ha nem várható javulás, akkor a reptérlátogatás elmaradhat.

Biztonsági ellenőrzéssel kapcsolatos kérdések

Cukorbeteg vagyok, injekciós tű lesz nálam, mit tegyek?

  • A biztonsági ellenőrzés során kérjük ezt jelezze a biztonsági személyzetnek!

Fém protézisem van, így is átmehetek a biztonsági ellenőrzésen?

  • Igen, azonban kérjük jelezze az ellenőrzést végző személyzetnek! Orvosi igazolást nem szükséges bemutatni.

Várandós vagyok vagy pacemakerem van, így is át kell mennem a fémdetektoros kapun?

  • Nem, a fémdetektoros kapu ilyen esetben kikerülhető, azonban ezt feltétlenül jelezze előre az ellenőrzést végző biztonsági személyzetnek. Ilyen esetben manuális átvizsgálást alkalmaznak.

Vihetek magammal fotóállványt?

  • Igen, sőt, éjszakai, fotós és spotter túráinkra mindenképpen érdemes állványt hozni!
https://aeropark.hu/wp-content/uploads/2023/02/logo.svg

E-mail cím:
info@aeropark.hu

Telefonszám:
+36 1 700 1777

Nyitvatartás:
A folyamatosan frissülő nyitvatartás itt érhető el!

Üzemeltető:
Légiközlekedési Kulturális Központ Közhasznú Nonprofit Kft.

Székhely: 1185 Budapest, BUD Nemzetközi Repülőtér
Levelezési cím: 1675 Budapest, Pf. 174.
Adószám: 22910653-2-43
Cégjegyzékszám: 01-09-944347
Bankszámlaszám: 10101360-03379200-01003004
IBAN: HU50-1010-1360-0337-9200-0100-3004
Swift: BUDAHUHB

Tömegközlekedés:
Tömegközlekedéssel a Kőbánya-Kispestről induló 200E autóbusszal a 2-es terminálig kell utazni, ott fennmaradva a buszon az első megállónál (“Repülőmúzeum”) leszállni. Innen a táblával jelzett járdán kb. 350 métert sétálva érhető el a bejárat. A belvárosból, a Deák térről 20 percenként indul a 100E gyorsjárat, amely egyedi tarifával ugyan, de gyorsan és kényelmesen közelíti meg a Liszt Ferenc Repülőtér 2. Terminálját. Innen le is sétálhatunk a kijelölt járdán az Aeroparkba, de a gyalogutat lerövidíthetjük, ha a 2. Terminál megállóban átszállunk a 200E buszra, amellyel az első megálló a Repülőmúzeum.

Megközelítés, parkolás autóval és különjárati autóbusszal:
A 2-es terminál felé vezető bekötőúton a körforgalmat a 4. kijáraton kell elhagyni; ezután nem szabad letérni jobbra (mert ez a fizetős parkolók bejárata), hanem egyenesen továbbhajtva lehet eljutni a bejárathoz.

A parkolás az Aeropark saját parkolójában, kizárólag látogatóink számára, aznapra érvényes, megváltott múzeumi belépőjeggyel ingyenes. Mindenki másnak 50.000,-Ft díjat kell fizetni. Az Aeropark parkolója a múzeum nyitvatartási idején kívül zárva van.

Reptérlátogatásra saját busszal érkező csoportok különjárati buszai szintén díjmentesen vehetik igénybe a parkolót a csoport reptérlátogatás túrája és múzeumi tartózkodása idejére. Különjárati buszok a 4., 5. és 6. buszparkolóba állhatnak be, személygépkocsik számára murvás parkoló van kijelölve a buszparkoló mögött.

Sütihasználat

Weboldalunkon különböző sütiket (cookie-kat) használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a lehető legjobb felhasználói élményt tudjuk nyújtani. További információt az adatkezelési tájékoztatónkban talál.